Як перевірити роботу клінера або домробітниці


Як перевірити роботу клінера або домробітниці? Це питання виникає у господарів приміщення, які в силу різних причин змушені звертатися за допомогою до послуг найманих помічників. Перш ніж почитати статью пропоную клінінгову компанію, більш подробніше можете ознайомитися перейшовши по ссылке

І якщо в умовах квартири або будинку перевіряти роботу домробітниць легко, то на великих площах — в офісних і торгових центрах, громадських будівлях, в установах сфери послуг і побуту перевірити роботу клінерів досить складно. Саме тому для вибору виконавця замовлення необхідно підходити зважено і враховувати ряд факторів.

Які фактори необхідно враховувати при виборі співробітників служб клиниговых
спеціалізацію і час діяльності фірми, яка пропонує послуги покоївок, робітників, домробітниці, прибиральниць;
професіоналізм, досвід роботи та навички її співробітників;
забезпечення робочим одягом, спеціальним обладнанням, чистяще-миючими засобами;
наявність рекомендацій перевірених ділових партнерів і відгуків клієнтів.
Уважно вивчивши рекомендації і відгуки і переконавшись у правильності вибору виконавця необхідно укласти договір на роботи, вказавши в ньому терміни їх виконання. Домробітниці, покоївки, прибиральниці необхідно окремо вказати на специфіку роботу та дотримання конфіденційності.

Які питання слід задати персоналу, якого ви берете на роботу в будинок або квартиру:
влаштовує графік роботи і озвучена оплата за послуги;
є можливість позапланово провести прибирання;
наявність досвіду і навичок роботи з клінінговим обладнанням і засобами;
можливо ознайомитися з рекомендаціями та відгуками;
яке останнє місце роботи і причини, що викликали її зміну.
Для того щоб не було неприємних несподіванок необхідно час першої перевіряти роботу домашнього персоналу — прибиральниці або домробітниці, самостійно набувати необхідні миючі засоби, раз в місяць проводити генеральне прибирання приміщення.

Як перевірити роботу клінерів в громадських приміщеннях і готелях
Для готелів, лікувальних, громадських, торгових і офісних приміщень традиційно використовують послуги, що надаються клиниговыми компаніями. При їх виборі керуються спеціалізацією фірми, наявністю необхідного обладнання і засобів, кваліфікацією клінера і його здатність оперативно та якісно виконувати поставлені завдання.

При першому знайомстві з клінерами важливо звернути увагу на їх зовнішній вигляд — охайність, наявність форми та індивідуальних засобів захисту. Для контролю за роботою клінерів в таких установах стежать перевіряючі. Це можуть бути офісні працівники, які займають посади менеджерів, секретарів.

Контроль здійснюється не тільки з метою перевірки якості роботи, але і з метою планування обсягів закупівлі чистячих засобів та витратних матеріалів. При такому контролі cleaner намагається враховувати всі поради та зауваження перевіряючих, щоб потім не допустити їх в роботі.

Для виконання якісної роботи клинеру необхідно поставити конкретні чіткі завдання і визначити час на їх виконання, у відповідності з якими легко перевірити, як працює співробітник клінінгової фірми. Перевірені клінери працюють вже з урахуванням всіх вимог замовника, згідно зі складеним заздалегідь чек-листом. Чек-листи можуть змінюватися, залежно від ситуації, але вони завжди повинні бути актуальними перед початком виконання робіт.

Як перевірити якісне виконання прибирання приміщення прибиральницею або клінерами
візуальний огляд приміщення при денному світлі;
огляд важкодоступних місць з допомогою додаткового освітлення;
перевірка поверхонь меблів, освітлювальних і кліматичних приладів на наявність пилу за допомогою білих вологих серветок;
огляд поверхні підлоги і меблів, килимового покриття на наявність плям, слідів жувальної гумки і т. п.;
контроль чистоти сміттєвих кошиків, попільничок;
лабораторний аналіз поверхонь сантехнічного устаткування, побутових приладів і кухонних поверхонь;
дотримання розстановки меблів, побутових і офісних предметів;
перевірка стану чистоти листя рослин.
При виконанні прибирання в готелях, лікувальних закладах, будинках покоївка повинна уважно стежити за тим, щоб особисті речі залишалися на своїх місцях.

Важливо! Запрошуючи співробітників без досвіду роботи, ви ризикуєте не тільки майном, яке вони можуть пошкодити, але і репутацію!

Чистий упорядкований будинок або квартира, наповнене свіжістю приміщення, створюють комфорт і настрій для людей, які знаходяться в ньому. Саме тому так важливо правильно підібрати персонал, який буде професійно виконувати клінінгові роботи і контролювати його з урахуванням наших рекомендацій.