Як вибрати недорогу і якісну друкарню

При нинішньому розвитку комп’ютерної грамотності та відповідної електронної техніки потреба в поліграфічних послугах, здавалося б, відпала. Однак, кожна поважаюча себе компанія, що діє вже багато років або тільки починає свою трудову діяльність, обов’язково користується друкованими засобами друкарні. Оригінально виконані, елегантно і яскраво оформлені, надруковані на якісному папері презентаційні матеріали або рекламні проспекти, каталоги продукції або візитні картки позитивно вплинуть на імідж фірми і тим самим привернуть увагу потенційних клієнтів. Тому головні поліграфічні напрямки: рекламне, пакувальне та видавнича як і раніше затребувані сучасними діловими людьми. пропоную полиграфия усть каменогорск

Зрозуміло бажання бізнесменів серед величезного числа різних варіантів обрати таку друкарню, яка б надавала якісні і недорогі поліграфічні послуги. Прийнятне поєднання дешевизни продукції і хорошої якості друку знайти непросто, але можна.

По-перше, потрібно вибрати в інтернеті сайти друкарень та зробити порівняльну характеристику рівнів цін.

По-друге, за вказаними контактами в телефонному режимі з’ясувати правдивість інформації про обраних кандидатів, тобто дійсно вартість послуг збігається з ціною, заявленої на сайті.

По-третє, а це найголовніше, визначити якість продукції.

Як правило, порівняння всіх параметрів можливо з двох причин:

у друкарні є великий досвід роботи, враховуючи її спеціалізацію;
наявність високотехнологічного швидкісного обладнання.
Це дозволяє друкувати з якісно, багато і швидко, а, значить, дешево.

При виборі друкарні необхідно врахувати ще деякі дуже важливі нюанси. Потрібно дізнатися, чи має поліграфічне видавництво власної дизайн-студією, яка проводить додрукарську підготовку. Якщо така відсутня, то з’ясувати вимоги, що пред’являються друкарнею до макету замовлення.

Далі, визначитися з тиражем, так як його вартість безпосередньо залежить від розміру (маленький тираж в обмежені терміни краще виконувати з використанням цифрового друку).

Нарешті, постдрукові послуги, від яких залежить підсумковий вид друкованого вироби (наприклад, трафаретне ламінування), так як деякі друкарні не мають можливості проведення опоряджувальних операцій.