Як вибрати рекламне агентство

not found
Як симбіоз хмар і клієнтських сервісів змінює ринок.
Також хочемо вам порекомендувати изготовление штендера
Як вибрати рекламне агентство з ведення контекстної реклами, яке 100% не дасть маху, не зіллє бюджет і призведе вам нових клієнтів з великими чеками в перший місяць роботи. Зате підкажемо, як обрати сумлінне агентство, яке буде плисти з вами в одному човні, відповідально підходити до роботи і дбати про результати. Не тільки вам потрібні клієнтові, агентство у них також зацікавлена. Пошукайте його по назві або ключовий послугу, яка вас цікавить — дізнаєтеся багато нового. Безумовно, швець часто буває без чобіт — але якщо у нього немає часу на себе, можливо його вистачає і не на всіх клієнтів. Набирайте пошуку «Контекстна реклама налаштувати» або «Налаштування яндекс директ в … (вказати місто)» або іншу послугу, яка вас цікавить. Ось що повинно вийти: На що звернути увагу: У агентства повинні бути зазначені контакти (телефон, адресу). Налаштована відображається посилання: Вказані швидкі посилання. Відмінно, якщо в них прописані переваги. Google Ads відображає швидкі посилання не завжди, тому якщо їх немає, то перевірте на всякий випадок ще і кампанії в Я. В нашому випадку швидкі посилання виявилися налаштовані у 2 агентств у видачі: Проставлені UTM — мітки. Для цього перейдіть за посиланням, вгорі в рядку після гіперпосилання «хвіст», як тут: Вивчіть сайт, зайдіть на різні сторінки. Після цього вас починає переслідувати наздоганяюча реклама. Це хороший знак, агентство використовує не тільки стандартні можливості інтернет — реклами. Перевірте налаштування одного з клієнтів. Знайдіть одного — двох клієнтів (вони зазвичай вказані на сайті агентства або в опублікованих кейсах) і перевірте налаштування за тим же принципом, що і в першому пункті. Важливо, щоб клієнта вони продовжували вести і зараз, інакше інформація може бути недостовірною. Загляньте в соціальні мережі агентства. Зверніть увагу на соціальні мережі агентства. Чи можна судити про експертизу агентства через призму соціальних мереж. Чи використовують вони самі соціальні мережі як канал залучення цільового трафіку. Пам’ятайте, що кейси можуть не завжди відповідати дійсності, але є моменти, які будуть говорити про глибокому зануренні фахівців в тему: Наявність UTM — міток при переході на сайт в постах. Просто відкрийте і подивіться, налаштовані вони.