Реклама на білбордах: особливості і переваги


Рекламні щити в даний час є найпоширенішим, а також доступним і найбільш наочним засобом і носієм рекламної інформації, призначеної і спрямованої на увагу водіїв, пасажирів автомобілів і громадського транспорту або звичайних пішоходів. При цьому за допомогою певної кількості таких рекламних щитів, іменованих ще й білбордами, забезпечується охоплення всіх основних транспортних розв’язок і доріг міста, що дозволяє забезпечити не тільки максимальний ефект від реклами, але і дозволити охопити величезну аудиторію будь-якого міста. Хочу порекомендувати замовити реклама на билбордах киев

При цьому установлення що окремо стоять щитів-білбордів виробляється саме перпендикулярно напрямку окремо взятих жвавих трас і магістралей, там, де безпосередньо перетинаються транспортні потоки і на розділових ділянках доріг. Це вельми активно сприяє підвищенню їх привабливості для багатьох рекламодавців, оскільки при такому підході можна вибрати білборд, розташований близько до місця знаходження магазину або місця продажу окремого рекламованого товару. Завдяки відповідним значним розмірам всіх рекламних плакатів досягається зручність читання і значимість самого рекламного послання. Як і всьому великому, збільшеному в багато разів рекламного образу товару вдається не тільки прикувати увагу, але і вразити уяву, а також чітко і дуже надовго залишити і зафіксувати в пам’яті покупця відповідний зоровий образ.

Всі окремі виступаючі частини зображення на рекламному банері, розширюючи простір для реклами, не тільки розширюють межі безпосереднього самого рекламного щита, але й відкриває дуже великі можливості для створення саме креативних рішень. За рахунок яскравою і привабливою підсвічування рекламний щит впливає на охватываемую аудиторію безперервно, і ефективна робота реклами на освітленому міському білборді постійна – в денний і нічний час, у будні дні або найбільші свята. Зовнішньої підсвічуванням при цьому оснащена значна частина всіх рекламних щитів, а ось поява щитів безпосередньо з внутрішнім підсвічуванням зазначено на російському ринку такого виду реклами лише зовсім недавно. Так як щит безпосередньо контактує зі своєю рекламною поверхнею лише недовго, його не слід надмірно перевантажувати інформацією. Настільки незначний час, який людина відводить на білборд, дозволяє йому добре запам’ятати лише один об’єкт або ж ідею реклами – важливо враховувати саме цей факт.